GÅRDAGENS RIDPASS

Holly ville rida på den närmaste ängen, men inte jag..
 
Haha, vi red halvägs ungefär till Mataki där jag ville rida..
Sen kom jag på, Fan det är ju för kallt, jag dööör.
Vi red tillbaka,när vi kom till en backe travade vi lite, det ville inte Adodas & Ozzy..
Dom flög iväg i galopp..
Eftersom Ebba & Emma var typ vid början av den vägen så körde vi en gång till..
Holly svängde astidigt så Ozzy stack iväg, när inte jag hade vändt ens än gång så sprang Adodas också..
Sen red vi till ängen och jag gjorde serpentiner, och volter.
Vi skulle galoppera uppåt och dom bara flööög, Adodas älskade det..
Han drog ner huvudet och bockade väldigt högt -.-
Jag satt visst framför och inte i sadeln?
Haha, jag kom tillbaka i galopp, Holly bah:
ANDREAH?
 
Haha bra ridpass vah?
 
// Andreah
 

Kommentarer
Malin W säger:

Gulliga! :D

Svar: Haha, Tackar så mycket <3
/ Andreah
Andreah Fagerberg

2012-12-06 | 11:45:09
Bloggadress: http://westergrenpictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback