Presentation- Andreah

Hej!
Mitt namn är Andreah Fagerberg och jag rider inför Vissmålens ridklubb!
Jag rider även privat på Adodas.
Jag bor i Tenhult och känner mig helt ensam ute i skogen..
Jag älskar att rida, vara med kompisar och fotografera!
 
Adodas heter ponnyn jag rider på!
Han är en valack på 10 år.
Han älskar att hoppa och verkligen gå fint i form...
Vi tävlar i LD ( 50-60 )
 
 
Jag har en favorit häst på vissmålen som heter Nathalie
 
Men henne kommer det kanske inte så möe om :D
 
// Andreah♥
 
 
ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer
Vanessa säger:

Jätte fin blogg och jätte fina bilder! <333

Svar: Jättestort tack <3// Andreah
Andreah Fagerberg

2012-12-06 | 19:19:16
Bloggadress: http://Charmy.blogg.se
Maja säger:

Haha, Det är verkligen inte LB/LC
LD för Adodas är 50 ^^
LC är 60
LB är 70
osv

Svar: Mickan sa att det va det?, Men sorry,
Andreah Fagerberg

2012-12-08 | 11:10:53
Bloggadress: http://majaahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback