Svar på kommentar :D

Av: Anonym
 
Hej vad är den för ras? Hur gammal är du? Är du medryttare eller fodervär? Har du varit med om någon olycka när.du här ridit han? I så fall så vad hände o hur gick det? Jag jobbar med två shettisar. Sen ska jag börja rida en fjording hoppas du vet vad det är..om. Om du int vet så är.det Norsk Fjording. Hoppas du får rida igen snart. Du behöver int ha vänner med.när du rider. Du.kan.ju rida själv å.då kan du konserterna dig på han
 
SVAR: 
Adodas är en shetlandsponny med lite welsh i sig.. Jag är 10 år. Medryttare fast betalar inget. Haha ja det har jag, kanske inte är en olycka men när jag ramlade av.. Då hamnade jag framför sadeln och hängde i stigbygeln.. Kom inte loss förens typ 3 minuter..
Åh vad himla kul! Jag vet vad en fjording är.. Jag vet att inte jag behöver vänner när jag rider, men det är mycket roligare.. <3
 
 
// Andreah
 
Tack för kommentaren.. <3
 
 
 

Kommentarer
Holly säger:

ASSÅ AMAGAAAAD :P
DU är ju sååååå fin <3 HAHAH; jag MÅSTE vara med när du rider, HÖR DU DET?! ETT KRAV; ETT JÄVLA MÅSTE!
Älskar digggggg snooooorunge, även om jag ska köra över dig ♥ SKÄMT ÅSIDO <3 Svara på kommentareren annars då jävlar ligger du risit till, SVARA FÖR HELVETE!!!!!! ♥-♥

Svar: FLYTTA PÅ DIG HORUNGE ANNARS KÖR JAG PÅ DIG <3
DU ÄR BÄST !!!
Andreah Fagerberg

2012-12-07 | 19:12:41
Bloggadress: http://lifewithzmilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback